piątek, 19 lipca 2013

Tralalala ..;*

Joooołł .:P   Wczoraj Jeziorko z Anią (ładna i chuda ... zarywała do Jeremiego , ale już mi to przeszło . Stwierdziłam że zaczniemy od nowa się kolegować.) Ale ogólnie wczoraj było spoko tylko nie spotkałam się  z Jeremim bo nie mógł niestety . Aaa Szymon dzisiaj już wyjeżdża :( , wczoraj do mnie dzwonił Przemek (kolega Szymona ) ale nie odbierałam specjalnie telefonu bo wiedziałam ze pewnie na pożegnanie będzie chciał mnie pocałować bo już mi to mówił ale ja nie chce bo mam Jeremiego i bd ze się puszczam i zdradziłam go albo coś w tym stylu. Potem do mnie napisał na Facebook że Szymonowi na mnie zależy że on był smutny że nie odbierałam telefonu i mnie zaczął wyzywać a ja mu napisałam że zaczniemy od tego że ja mam chłopaka .  OSTATNIO PISAŁAM Z JEREMIM I SIĘ Z NIM POGODZIŁAM :*   Wakacje szybko mijają lecz te chwile długo trwają w pamięci.Jest nawet dobrze ale problemy same się nie zwalczą więc muszę zmykać.
Takie tam po Jeziorku :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz