niedziela, 14 lipca 2013

Magiczny tydzień ;P

 Już minął tydzień wakacji ..;( ....Ale za to z nim nowe przygody i przeżycia ...nowa znajomość i dużo śmiechu ... hartkorowego zachowania oraz naszego crazy wygłupiania . 
Mieszkam na wsi ...... więc co można robić .?! ....- właśnie dużo .
Co prawda poznałam nowego chłopaka Szymona który jest polakiem ale przez 5 lat mieszkał w Szwecji ogólnie pytał już mi się o chodzenie ..Ale zapomniałam wam powiedzieć że mam chłopaka który się nazywa Jeremi i nie mogłabym z nim chodzić chociaż jest ładny i wysportowany i jest taki też problem że spodobał się mojej przyjaciółce Mariannie więc nie mam zamiaru jej go odbierać . Aa z Jeremim jestem już 4 miesiące ale od 10 lipca stwierdziliśmy , ze odpoczniemy od siebie do 31 lipca . Nie zrywamy lecz się zastanawiam bo jak już się tego podejmę czy z nim zerwać to mi jest smutno przykro i nie chce bo ja go nadal kocham i nw co mam robić .... :c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz