czwartek, 18 lipca 2013

Omomom ;*

Siemkkaaa. ;p Przepraszam że wczoraj nic nie dodałam ale późno wróciłam i jakoś tak poszłam się kąpać zapomniało mi się . Wczoraj byłam na boisku i grałam  w siatkówkę bo się umówiłam z Lewusiem ( Przyjaciel , któremu mogę ufać ) . I poznałam nowych kolegów . Kamila z Warszawy ...(którego opiszę w następnym poście).... Macieja z Grodziska ( którego tez opisze w następnym poście). I  też jeździłam na waveboard i na desce . ( skate ♥ ) I potem na boisko przyszedł Jeremi .. Hyjek ( dawny przyjaciel Marcysi ..mojej najlepszej przyjaciółki ) I jeszcze Hubert .. przywitali się wszyscy i Jeremi też chciał się ze mną przywitać ale ja nie wstałam ...,do przytulenia bo jesteśmy ogólnie pokłóceni . No i potem graliśmy w siatkówkę z Maciejem. Ale on się podoba mojej przyjaciółce (więc nie bd do niego ciągnąć .:) I się opalaliśmy .                                                          Dzisiaj mam się spotkać z Jeremim i sobie wszystko wytłumaczyć .
Raczej to koniec dnia i czekam jaki będzie ten , jest ogólnie 11 rano .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz