poniedziałek, 15 lipca 2013

Szymon czy Jeremy .?

                                                            Szymon czy Jeremi .???
  Pomóżcie w kom. Proszę nw kogo wybrać ..:(( 
Szymon - Ładny i bardzo wysportowany . Jest bardzo dobry w piłkę nożną która uwielbia .. ale rozkochuje  w sb dziewczyny i każdą tak po kolei. Nieraz ma dziwne zachowanie ale idzie z nim naprawdę fajnie porozmawiać . te rozmowy które z nim przeprowadził pewnie każdy chłopak by powiedział 'Już nie macie o robić .? ' A on ogólnie jest ode mnie dwa lata starszy i trochę krępuję się z nim rozmawiać ale z czasem to mija i mam nadzieje że  to przejdzie...;)







Jeremi - Piękny i tez wysportowany . Również jest dobry w piłkę nożną ale nie to co Szymon . Kocham go bardzo ale nw czy to aby zauroczenia tak prawdopodobnie jest u Deji ze tez nie wiem czy go kocham . Jest starszy o rok i zachowuję się przy nim bardzo sztywnie bo się boję ze mnie nie pokocha takiej którą jestem ale przy Szymonie jestem sobą tylko on ma nie raz głupie zachowanie . 
   POMÓŻCIE !!!! PLEAS !!!!! ;O                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz