czwartek, 25 lipca 2013

Pokaż że Ci zalezy albo spierdalaj *.*

Wszystko się rozpierdala..... Dużo chłopaków na mnie czeka (około 15) ,  a on woli inną. Co raz gorzej . Wszyscy mi mówią że nie jest mnie wart . Ja dla niego wszystkich ładnych chłopaków olewam . A on dla mnie co robi .?! - Podrywa inne .?! ... To dziękuję za taki związek . Ale ja nie potrafię zerwać z nim bo ja go kocham i co mam zrobić .?! 
Chyba jak wróci z nad morza to  z nim porozmawiam . Tylko o zerwaniu z nim porozmawiam . Nie wiedziałam że może zrobić mi takie coś . Już się nigdy w nikim nie zakocham . I to przez niego wszystko się wali... ' spada w dół i nie wraca ' . Te wszystkie moje i jego wspomnienia są bez cenne lecz właśnie one spadają w dół i nie powrócą już nigdy. Złamał mi serce.Ciężki cios.
Tylko płacze.Te łzy lecą z każdym mocniejszym bólem i tak mi spływają po policzkach . 
                         Miłości nie ma , są tylko głupie zauroczenia. :[ ... Gdy ktoś mówi Tobie kocham Cie niech Ci to udowodni za nim się nim zaczarujesz i niech on sam pomyśli co on mówi , bo to nie tylko słowa lecz silne uczucia które potrafią zranić człowieka i spaść na sam dół i nie podnieść się .
                                 Takie życie.. Bywa ... Niestety ..... Niektórym ludziom głowa służy jako element dekoracyjny ..- To jest ten problem .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz